Volkstuin en kleinvee vereniging
Wij willen u graag wijzen op het juiste gebruik van de afvalbakken op de parkeerplaats.
Helaas constateren wij nog regelmatig dat restafval in de groene containers wordt gedeponeerd. Dit is niet toegestaan. De groene containers zijn uitsluitend bedoeld voor groenafval; restafval dient in de grijze containers te worden weggegooid.
Wanneer afval niet correct wordt gescheiden, zijn vrijwilligers genoodzaakt dit handmatig te corrigeren. Dit kost onnodig veel tijd en inspanning. Bovendien kan vervuiling van het groenafval ertoe leiden dat de afvaldienst de inhoud van de groene containers niet accepteert of problemen ondervindt bij het legen ervan.
Wij verzoeken u daarom dringend de afvalregels na te leven en uw afval zorgvuldig in de daarvoor bestemde containers te deponeren.
Hartelijk dank voor uw medewerking.